Pedagogiem

3. temats. Kultūrslānis un arheoloģiskie atradumi

Skolēniem ar mācīšanās traucējumiem

Galvenais metodiskais princips – variējiet ar uzdevumu skaitu un to izpildīšanas laiku, atbilstoši konkrētā skolēna spējām!

Classflow  interaktīvajā platformā Jūs variet izmantot iespēju nosūtīt individuālu interaktīvo lapu skolēnam ar mācīšanās traucējumiem laikā, kad visiem pārējiem ir piedāvāts standarta materiāls.

Ja skolēnam ir grūtības orientēties Classflow vidē, tad variet izmantot powerpoint prezentāciju datora standarta programmatūrā.

Šeit 3. temata uzdevumi tiek piedāvāti atvieglotā formā un samazinātā skaitā:

Ieteikums filmu skatīšanās laikā neizmantot papildus papīra darblapu, lai nenovērstu uzmanību.

3.3. darblapā nepiedāvājiet skolēnam ar smagiem mācīšanās traucējumiem prognozēt visu arheoloģisko atradumu funkciju, bet izvēlēties 3-4 no tiem, kuri viņam šķiet visinteresantākie. Smagāku traucējumu gadījumā skolēniem var atklāt pareizo izvietojumu atradumiem pa slāņiem un pielāgot uzdevumu tādējādi, ka uzmanīgi jāiepazīstas ar atradumiem un jāievieto slānī atbilstoši paraugam.

3.4. darblapā skolēns var nepamatot savu izvēli depozīta izvēlē un glabāšanā.

3.5. darblapu variet neizmantot, ja tam pietrūkst laika.

Smagāku mācīšanās traucējumu gadījumā piedāvājiet skolēnam iepazīties ar Atgādnes saturu!